Perchè avemu bisognu di pasteurizatore di tofu?

pastorizazione (3)

Cum'è un paese d'origine di u tofu, a Cina hà una ricca sperienza in a pratica è a pruduzzione è a trasfurmazioni di tofu. Cume u tofu hè diventatu familiarizatu è amatu da più è più persone in u mondu, ci hè una dumanda crescente per l'equipaggiu di pruduzzione è almacenamentu di u tofu. tofu è prudutti di soia.
A nostra sucietà furnisce parechji paesi cù l'equipaggiu di tofu pasteurizatu, sia di materia prima tofu o imballaggio di tofu, dopu à u trattamentu pasteurizatu, ùn solu pò allargà a vita di u tofu, ma dinò di rinfurzà u gustu di u tofu è u valore nutrizionale, è più adattatu per a preservazione è u trasportu. U tofu pasteurizatu pò furnisce direttamente a vendita di supermercati, pò ancu migliurà u valore aghjuntu di u tofu per mezu di altri metudi di trasfurmazioni, cum'è cagliata di fagioli secchi o cagliata di fagioli, etc.

A pastorizatrice di tofu prodotta da a nostra cumpagnia usa vapore per riscalda l'acqua in u tank di pasteurizazione.L'attrezzatura hà una bona prestazione d'insulazione termale, perchè pò utilizà l'energia di vapore à a maiò parte è risparmià energia.A trasmissione di cinturione trasportatore pò realizà a pruduzzione è a trasfurmazioni cuntinuu, chì ponu migliurà assai l'efficienza di a produzzione è risparmià i costi di u travagliu. U tempu di pasteurizazione è a temperatura pò esse aghjustati secondu a dimensione, u spessore è u materiale di imballaggio di u tofu, chì ponu realizà u cuntrollu automaticu PLC. .

 

 

 

 


Tempu di Postu: Feb-14-2022