I fabricatori di tofu USA anu cooperatu cun noi

U tofu hè urigginatu in a dinastia Han Occidentale è hà una longa storia.In a fabricazione di u tofu, a soia hè macinata in u latte di soia, chì hè poi coagulatu è pressatu in tofu solidu.I beneficii per a salute assuciati à i prudutti di soia, uniti à a preferenza cambiante per l'alimentariu vegetariana, anu guidatu a crescita di a produzzione di tofu.

Avà, u tofu hè diventatu unu di l'alimenti principali in Vietnam, Tailanda, Corea di u Sud, Giappone è altri paesi.Dicenu chì u totale di vendite annuali di tofu hè di circa 4000 milioni di dollariin tuttu u Giappone.

Per fà chì u tofu entre in i grandi supermercati è diventà una merce più populari, u almacenamentu di u tofu è a pasteurizazione sò particularmente impurtanti dopu l'imballu.

I pasteurizatori di tofu in u mercatu venenu principarmenti da Cina o Giappone,ma lupassatueurizi sòassai caru in Giapponeperchè ma maiò parte di u materiale azzaru venenu da a Cina.

Per risparmià i costi, parechji pruduttori di tofu ùn sò micca disposti à cumprà tofu caru automatizatupasteurizer da u Giappone, elliaduprà un sèmplicepastorizazionetank, ma ucaricaèscaricamentu piglià piùtempu, è bisognupiù travagliadori, chì ùn hè micca favurevule à a pruduzzioni di massa.

China tofu pasteurized machine pò rializà automaticucarica è scaricamentu, è pò cuntrullà automaticamente upastorizazionetempu èpastorizazionetemperatura, aghjustendu a vitezza dipastorizatoremacchina, à scuntrà a dumanda di differente imballaggio tofupastorizazione, u più impurtante hè u so prezzupò esse accettatu dapiù clienti, soprattuttu adattatu per a fabbrica di produzzione di tofu chjuca è mediana.

Cum'è un prufessiunali prufessiunali di macchina di pastorizazione di tofu, avemu cooperatu cù i clienti in Indonesia, i Stati Uniti è altre regioni, è spergu ancu di aiutà à più pruduttori di tofu.migliurà a so efficienza di pruduzzione è pruduzzione.


Tempu di Postu: Mar-04-2022