A funzione di a macchina di sbiancatura di verdura è frutta

A machina di sbiancatura di verdura è frutti pò passive l'enzima attiva è impedisce l'enzyme da marrone.Dopu chì i frutti è ligumi sò riscaldati, l'oxidasi ponu esse passivati, per impediscenu e so attività biochimiche, è impediscenu l'ulteriore deterioramentu di a qualità, chì hè particularmente. impurtante in i prudutti di congelazione rapida è secchi. Hè generalmente crede chì l'oxidoreductases termoresistenti ponu esse à 71 ~ 73..À 5 gradi Celsius, a deoxidase pò perde a so attività à 80-95.Allora a temperatura di a macchina di sbiancatura di verdura è frutta pò esse regulabile 65-98℃.

Sspessu o migliurà a struttura di tissutihè una altra funzione di a macchina di sbiancatura di frutta è verdura.Dopu chì u voluminu di frutti è ligumi hè moderatamente ridutta, tissutu, diventate moderatamente flexible, tank, easy to tank.At u stessu tempu, per via di a desidratazione parziale,verdura è fruttafacile à assicurà abbastanza cuntenutu solidu, seccu è zuccaru fattu per via di a permeabilità di a membrana cellula, acqua hè facile à evaporate, permeability di zuccaru, micca fàciule à crack è wrinkle, soprattuttu quandu seccu cù alkali risciacquare calda più evidenti.I prudutti secchi caldi sò ancu più faciuli d'idratà.

Stavola o migliuràverdura è fruttaculoreHè a terza funzione di a macchina di sbiancatura di verdura è frutta.A causa di a scarica di l'aria, i prudutti in conserve per mantene u vacuum appropritatu;per i frutti è ligumi chì cuntenenu clorofilla, u culore hè più verde, i frutti è ligumi senza clorofilla diventanu u chjamatu statu trasluzente,diventanupiù bella.

U quartufunzionehè principalmente per migliurà u gustu di ufrutta è verdura dasguassateingun pocu di u gustu piccante è altri sapori cattivi.Per materie prime amara, piccante o altre odore pesante di frutta è verdurascum'è pepite, melanzane, cipolla, zucca amara è cusì,, dopu à u trattamentu di stiratura pò esse moderatamente ridutta, qualchì volta pò ancu sguassà una parte di e sustanzi appiccicose,è migliuràa qualità di i prudutti.

A funzione più notevulidi una macchina per sbiancare le verdurehè quellu di u reduces a quantità di pollutants è microorganisms in frutti è vegetali. Frutta è vegetale materie prime in u peeling, taglio o altre prucessu di pretrattamentu hè inevitabbilmente contaminata da i microorganisms, dopu à bleaching calda pò tumbà certi microorganisms, riduce a contaminazione di materie prime. , chì hè particularmente impurtante per i prudutti surgelati rapidamente.

 


Tempu di post: 25-mar-2022