Ricertamenti, a linea di assemblaggio di pasteurizazione è di rinfriscamentu di l'asciugatura di l'aria esportata in Malesia hè stata cumpletata è entra in a fase di operazione di prova.

Ricertamenti, a linea di assemblaggio di pasteurizazione è di rinfriscamentu di l'asciugatura di l'aria esportata in Malesia hè stata cumpletata è entra in a fase di operazione di prova.
L'equipaggiu hè principarmenti divisu in una sezione di pastorizatore di prima tappa, pastorizatore di seconda tappa, pastorizatore di terza tappa, refrigeratore di prima sezione, refrigeratore di seconda tappa, rimotore d'acqua vibrante è asciugatrice d'aria, A lunghezza tutale di l'equipaggiu hè 27,5 m, seccionale. U tipu di pasteurizazione hè stata utilizata, Ogni segmentu di u tempu di pasteurizazione ùn supera micca 8 minuti, L'effettu di pasteurizazione hè più cumpletu, l'acqua spraying hè aduprata in a parti suprana di a seccione di rinfrescante, accelerà u flussu di l'acqua, cumminata cù l'unità di congelazione per l'usu. , hà riduciutu a temperatura di l'acqua, mantene l'acqua di rinfrescante à a bassa temperatura, perchè dopu a pasteurizazione di i prudutti pò rinfriscà rapidamente, mantene a nutrizione è u gustu di u pruduttu stessu, è allargò a vita di u pruduttu, cuntinuà à salvà i costi per i clienti. .U cliente di Malasia hè assai cuntentu di l'effettu dopu a prova.

A linea di pasteurizazione, di rinfrescante è d'asciugatura hè sempre stata u pruduttu principale di a nostra cumpagnia, è hè ancu una di e linee di assemblaggio più mature, hè principarmenti adattata per frutti è ligumi sottaceti, latticini, prudutti di carne, pasti per divertimentu, cibi di salsa insaccata. è l'industria di trasfurmazioni di bevande, hè unu di a linea di assemblea matura, a nostra cumpagnia migliurà constantemente a tecnulugia, per scuntrà i bisogni di i clienti, per assicurà chì i clienti furnisce una bona qualità, faciule d'utilizà, funziunamentu stabile di l'equipaggiu di trasfurmazioni alimentari.

Dapoi u principiu di l'annu, a nostra sucietà hà cumpletu u serviziu di pruduzzione è post-vendita di 18 linee di assemblaggio di pasteurizatori, chì hà ricevutu elogi unanimi da i clienti, ponendu una bona basa di mercatu per a nostra cumpagnia per custruisce una marca d'automatizazione di l'industria alimentaria d'alta qualità. .Continueremu à furnisce i clienti cù prudutti di qualità è serviziu post-vendita perfettu, cusì assicuratevi chì u cliente pò ottene a megliu sperienza per l'usu di e macchine.

singumu (1)
negru (2)

Tempu di post: 21-Jan-2022