U novu secadoru di gigli di riscaldamentu di vapore hè messu in produzzione

Lily hè una pianta in Liliaceae, cumprese squame carnuse secche di curl, lily è fine foglia lily.Hè utile per moistening pulmone per arrestà a tosse, lily hè u ministeru di Salute prima annunziatu u listessu alimentu.Ci hè lily midicina, giglio di risu, giglio vegetale, longya lily, tiger melon lily, frà i quali longya lily cuntene alkaloids riccu, proteini, elementi minerali, hè un tesoru in l'alimentariu.Per quessa, l'asciugatrice di gigli hè diventatu unu di l'equipaggiu essenziale in a trasfurmazioni di lili.
U novu secadoru di gigli di riscaldamentu à vapore hè messu in produzzione in cunfurmità cù i requisiti per l'asciugatrice di gigli:
Requisiti di u materiale: Pour e fette di giglio drenate in l'equipaggiu, è sparghje u pruduttu uniformemente nantu à a cintura di l'equipaggiu.Dopu à sparghje uniformemente (evite i pezzi di lily overlapping), liliu in l'equipaggiu d'asciugatura per l'asciugatura di a circulazione d'aria calda.
Requisiti di essiccazione: a temperatura di u fornu deve esse cuntrullata à 55 ~ 70 ℃, è a temperatura iniziale hè generalmente stabilita à circa 55 ℃.U pezzu di giglio hè calatu uniformemente è espulse un pocu d'acqua, è poi aumentà gradualmente a temperatura, è pocu à pocu drenu umitu.
U materiale turnu: asciugatura di materia prima bisognu di vultà 1 volte à l'ora, cusì chì l'evaporazione efficace di l'umidità di u materiale, quandu a temperatura di l'asciugatura si alza à 65 ℃, à l'asciugatura di a temperatura constante è a dehumidification efficace, u materiale hà bisognu di 2 ore turnate una volta, questi ponu tutti. esse rializatu à traversu u sistema di cuntrollu, quandu asciuttu à u cuntenutu di l'acqua di giglio hè di circa 10%, lily diventa dura è cù una sensazione di cera, a manu fold lily frattura sonu brittle, vale à dì compie l'asciugatura.
Dunque, l'umidità è u cuntenutu di l'umidità di u materiale stessu hà una influenza impurtante nantu à l'asciugatura, in u prucessu di asciugatura di u materiale, secondu u cuntenutu di umidità iniziale, u tassu di disidratazione, a perdita d'acqua, i dati siccati à u disignu di u sistema di secche è determinanu a selezzione di l'ospiti. cuncepimentu scientificu pò megliu, più veloce, più efficaci à ghjunghje sin'à u scopu di siccà materiale, siccà a qualità di i prudutti finiti sarà guarantisci.

f520cde5


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022