A macchina speciale di pulizia di secchi di latte Ranch hà iniziatu a stagione di punta di vendita

Ricertamenti, dopu a cuuperazione cù l'ottu ranch di Feihe Dairy Group in 2021, a nostra cumpagnia hà firmatu una quantità di cuntratti d'equipaggiu cù una quantità di ranch di Liaoning Huishan Dairy Group.Feihe Dairy è Huishan Dairy sò i dui marchi più influenti in a produzzione è a trasfurmazioni di latti di a Cina. Finu à avà, a quota di u mercatu di a nostra cumpagnia in a macchina di pulizia di barili di latte in Cina hè aumentata à più di 55%.
Attraversu u riscaldamentu elettricu acqua calda è a pulizia di flussu d'acqua d'alta pressione, in a migliione di a pompa d'acqua impermeabile, u canali di pulizia regulable, a nostra cumpagnia di produzzione di l'effettu di pulizia di latte di latte è l'efficienza hè migliorata, l'efficienza di a produzzione pò ghjunghje à 600-1000 per ora, a macchina. pò risparmià energia è 7-8 forza di travagliu, l'equipaggiu cù u so rendimentu eccellente è un rendimentu eccellente di i costi diventanu standard di offerta di gruppu di latti Huishan.
In u futuru, seremu centru nantu à l'inferenze da un esempiu è fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di diversi equipaghji di pulizia di container.Basatu nantu à a macchina di pulizia di vassoi, a macchina di pulizia di secchi di latte è a macchina di pulizia di cesti di plastica, aumenteremu l'investimentu in a pulizia di i cuntenituri speciali medichi, cuncintranu à risolve u prublema di a pulizia è l'asciugatura difficili di scatula medica è tapa à u stessu tempu.Attualmente, ci sò prototipi in u disignu è a produzzione.
Sicondu u standard di livellu di sicurezza di l'alimentariu per pruduce ogni tipu d'attrezzatura di pulizia di cuntainer, questu hè u nostru scopu coherente, per assicurà a satisfaczione di u cliente, l'utilizatori sò assicurati, per creà una marca d'alta qualità di l'equipaggiu di pulizia di container, questu hè u nostru scopu à longu andà. è persecuzione.


Tempu di post: 16-jun-2022